Snelevacature Amsterdam

10 heerlijke gerechten die magnesium bevatten

In Mandel-Marzipan steckt Magnesium
Zou u bij ons aan het feit dat van amandel Marsepein waardevolle Magnesium? In onze fotogalerij zal je leren over de tien voedingsmiddelen bevatten magnesium Voor een goede werking van ons lichaam is het van essentieel belang: Magnesium is één van de zogenaamde essentiële mineralen. Echter, ons lichaam kan produceren deze stof zelf, dat is waarom je zou moeten nemen met voedsel per dag. De praktijk Vita presenteert de meest heerlijke magnesium-bevattende voedsel.

Zonder het Mineraal Magnesium niets werkt, want het is betrokken bij meer dan 300 verschillende reacties in het lichaam: het heeft alle enzymen (eiwitten verbindingen), die belangrijk zijn voor de energievoorziening van de cel is ingeschakeld en zorgt ervoor dat andere enzymen breken vetzuren en glucose metabolisme. Magnesium is betrokken bij de bouw van het erfelijke materiaal, heeft een belangrijke rol in het gezond functioneren van het hart en regelt de samenwerking van de zenuwen en spieren.

Voedingsmiddelen die een magnesium tekort aan magnesium te voorkomen

Omdat het mineraal is dus enorm belangrijk, een gebrek aan passend ongemakkelijk. Meestal, krampen, Trillingen, Misselijkheid, hartkloppingen, concentratie problemen, spiertrekkingen, nervositeit, prikkelbaarheid, en spijsverteringsstoornissen (vooral constipatie) kan optreden.

Redenen voor een tekort aan magnesium kan worden: eenzijdig dieet (bijvoorbeeld alleen Fast Food), een Overactieve schildklier, de zweet-inducerende sport -, nier-en vaatziekten, Stress, drugs (vooral voor de afwatering of laxeermiddelen).

Om altijd over voldoende Magnesium leveren, moet je om het te nemen op een dagelijkse basis door magnesium-bevattende voedingsmiddelen. Het Overschot wordt uitgescheiden. De duitse vereniging voor voeding beveelt: 350 milligram per dag voor volwassen mannen, 300 milligram voor vrouwen (Zwanger, en zelfs tot 400) en ten minste 170 milligram magnesium-bevattende voedingsmiddelen voor kinderen.

Magnesium is effectief tegen de pijn en voorkomt ziekten

Magnesium hilft, Diabetes vorzubeugen – es steckt u.a. in Nüssen

Wist u dat u kunt voorkomen dat Magnesium Diabetes? Het mineraal is, onder andere, in de noten

In feite, het mineraal kan helpen bij het voorkomen van Diabetes: Magnesium reguleert de bloedsuikerspiegel en verlaagt het risico op het ontwikkelen van Diabetes. In het geval van de huidige ziekte Magnesium kan leiden tot vertraging van de progressie van de ziekte. Hoe precies is de bescherming tegen Diabetes en follow-on werk-en vaatziekten, kunt u voorkomen dat hier lezen: “Magnesium Diabetes”.

Ook gebruikt voor de behandeling van pijn Magnesium is een effectieve tool: Wanneer het wordt ingenomen preventief, het werkt tegen migraine en kan het verlichten van spier-spasmen optreden tijdens het sporten. Het verlaagt ook de bloeddruk. Wat zijn de andere gezond maken van de functies van de minerale en hoe het in die is de ziekte moet doseren, kunt u leren in ons artikel: “Magnesium: De nieuwe Anti-slag van de geneeskunde”.

Magnesium-bevattende voedingsmiddelen: dit zijn de beste

Er zijn voedingsmiddelen magnesium zijn duurzamer dan andere. Zorg ervoor dat uw maaltijd plan, u regelmatig. In onze foto gallery, presenteren we 10 heerlijke gerechten die magnesium bevatten.

Video: 3 Magnesium-Rijke Voedingsmiddelen

 

Geef een reactie

Scroll To Top