Snelevacature Amsterdam

7 tips voor een gezonde slaap

Ein Pärchen liegt im Bett und schläft
Ongeveer 30 minuten na het in Slaap vallen, de eerste diepe slaap fase begint. Het bewustzijn en de bloedsomloop zijn down-gereguleerd. Herstel en vernieuwing van processen, de weerstand zal dwingen tot Het Tikken van de wekker zal versterkt worden luider en luider, de gedachten draaien in een cirkel, je rolt van de ene kant naar de andere; en door de slaap problemen zijn wijdverspreid. Gelukkig, vaak eenvoudige maatregelen kunnen van invloed zijn op het slaapritme is om positief te zijn.

Slaap hygiëne

Cruciaal voor de nachtrust is wat deskundigen noemen “hygiëne van de slaap”. Over de slaapkamer telt donkerder volledig, na ten minste 30 minuten om Wakker te worden, als de slaap niet komen – en om te reserveren voor het bed alleen om te Slapen.

De Juiste Voeding

Voeding experts raden maaltijden om 19 uur uit – omdat het “werken” van de spijsverteringsorganen houdt ons wakker. Het is ook belangrijk wat je eet Voor het slapen gaan, zure voedingsmiddelen, zoals Kiwi ‘ s, Appels of azijn zijn komkommers taboe, omdat ze kan leiden tot slaapproblemen. Een ander slaap-killer is een verhoogd natrium-niveau: Een zoutarm dieet stelt ons in slaap te komen tot rust. Als op de avond, handen en voeten, tintelingen, het kan een tekort aan magnesium schuld remedie dan dagelijks 50 gram havermout. De dagelijkse voeding moet bevatten ook veel fruit en groenten, omdat Vitamine C tekort kan leiden tot slaapproblemen.

Lavendel olie

Verschillende klinische studies hebben aangetoond dat patiënten, de essentiële olie van lavendel de pure plantaardige geneesmiddelen Lasea (apotheek) inkomsten, na slechts een paar dagen, een vredig en evenwichtig te voelen en beter kunnen slapen. Ook bij herhaalde dosering, geen gewenning effect.

Lucht

Laat frisse lucht in de slaapkamer. Voordat je naar bed gaat, moet u goed ventileren gedurende ten minste vijf tot tien minuten. Als het weer het toelaat, brede, open een raam! Voldoende zuurstof en luchtvochtigheid zijn belangrijk voor een gezonde slaap. De ideale kamertemperatuur is een coole 16 en 18 graden.

Elektrische apparaten verbannen

Vermijd Electro-Smog. Sommige mensen zijn zeer gevoelig voor elektronische apparaten in de slaapkamer. U kunt besteden als Test een paar nachten zonder radio, wekker, CD-Speler of een TV op het bed. Als je echt beter slapen, je moet verbannen elektrische apparaten consequent vanuit het slaapgedeelte.

Liggende positie

Dr. Maximiliaan Bauer, Directeur van het slaaplaboratorium van de Asklepios specialist ziekenhuis in München-Gauting adviseert op het gebied van slaap problemen aan de kant positie – de positie van de rug voorkomt meer kans om in Slaap te vallen.

Goed sporten

Drie keer per week trainingen van 30 minuten elk en de kwaliteit van de slaap wordt verbeterd met wel 40 procent. Echter, voordat de slaap te sporten is een taboe – minimaal 2,5 uur moeten worden tussen, dus het lichaam heeft de tijd om uit te rusten.

Geef een reactie

Scroll To Top