Snelevacature Amsterdam

Betaine kan bevorderen spiergroei

Betaïne is goed voor de bloedvaten. Steeds vaker is de vitamine is ontdekt-achtige stof te bevorderen spiergroei.

En feit dat betaine is betrokken bij de afbraak van homocysteïne. Veel suggereert ook dat het kan voorkomen dat een vervetting van de lever. Voor de laatste talrijke, robuuste studies die bevestigen dat dit effect ontbreken.

Het jaar 2013 staat voor het begin van een publicatie golf van studies die zich bezighouden met de bevordering van spieropbouw door betaïne. Een baanbrekend werk dat verscheen in het vorige jaar, 2012, was ging het.1

Pilot studie toont een prestatie stijging van rond de vijf procent

In deze studie, de Universiteit van Connecticut, USA, werd toegediend aan 16 lichamelijk actieve mensen over een periode van zeven dagen, twee keer per dag een koolhydraatrijke elektrolyt drinken, hetzij zonder of met een dagelijkse dosis van 2,5 gram betaïne. Aan het begin en aan het einde van de studie, de performance tests werden uitgevoerd op de Ergometer. Het bleek dat de proefpersonen in de betaine groep had een enorme toename van het gemiddelde in de bovenste laden capaciteit van 4,4 6,4 procent, terwijl een vergelijkbare toename in de prestaties in de andere groep kan niet worden gevonden.

Wat is er achter de spier-bevorderend effect van betaïne?

Op basis van deze studie van de 2012 ook de Amerikaanse Universiteit van Connecticut familielid team van onderzoekers werkzaam in het volgende jaar, met de effecten van betaïne suppletie op hormonale factoren, evenals de invloed op de signaalwegen voor de opbouw van spiermassa eiwitten na de training.2 Hier kon bevestigd worden dat het nemen van betaïne verbetert voor de Training, hormonale reacties, en het activeren van het signaal door een toename in de skeletspieren van de eiwitsynthese in verband kan worden gebracht.

Polipeptit IGF-1 wordt geactiveerd door betaïne

Kort na dit, een italiaanse studie met de Universiteit van Milaan en de buurt op basis van het San Raffaele-Instituut betrokken waren, waren in staat om deze resultaten worden onderbouwd. Hier werd ontdekt in cel culturen, de promotie en de groei van de spiervezels met de toevoeging van betaïne is ook te wijten aan de activering van Polipeptides.

Dit is een Insuline-achtige groeifactoren (IGF-1). IGF-1 worden beschouwd als de meest effectieve voor spiercellen, bouwmaterialen, die is waarom u nodig hebt in de synthetische Vorm wordt vaak misbruikt als illegale drugs zijn verboden. Het lichaam de natuurlijke activering, echter, leidt tot een positieve ondersteuning van de training succes.

Amerikaans-poolse studie over de Beatin-impact kracht training

Het werd voltooid in het jaar 2013, een studie over de verhouding van spier-structuur en Beatin, die werd uitgevoerd in een leidende rol bij Coastal Carolina University in Conway (South Carolina, USA, en met deelname van tal van andere academische instellingen zoals de Universiteit van Lodz, Polen. Door de fabrikant van een voedingssupplement, DuPont en Voeding & Gezondheid-ondersteund, gerandomiseerde, Placebo-gecontroleerde, dubbelblinde studie vond plaats over een periode van zes weken, was verdeeld in drie twee-week micro-cycli.

Betaine of Placebo en de harde Training voor de deelnemers

Betain MuskelaufbauZoals vermeld in de studie van Connecticut met de 23-mannelijke proefpersonen, in de leeftijd van 18 tot 35 jaar werden behandeld met een dagelijkse dosis van 2,5 gram mie of een Placebo.3 daarnaast werd opgelegd aan mannen een grondige training programma dat bestond uit veelvuldige gewichtheffen Oefeningen.

In het bijzonder, in de eerste en derde micro-cyclus, dat wil zeggen de eerste en de laatste twee weken van de Training, waren de betere resultaten van de deelnemers, de betaine, in het bijzonder. Hier zijn de mannen voltooid een programma dat bestond uit drie eenheden van 12 tot 15 herhalingen van de sterkte oefening bankdrukken, elk met een 90sekündigen breken, en ook drie eenheden met acht tot tien herhalingen, en 120sekündigen breekt.

Met betaine: Meer spiermassa, minder lichaamsvet, en geen homocysteïne-Thiolactone-opkomst

Na zes weken van de groep werd waargenomen in de betaïne-een in vergelijking met de Placebo-groep significant betere distributie van de samenstelling van het lichaam. Het is het percentage lichaamsvet kan worden verminderd ten gunste van een groot gebouw van de spiermassa. Daarnaast is de arm omtrek toegenomen, en dat was zeker te danken aan de aard van de Oefeningen, en naast een neiging om de Algemene toename van de prestaties toonde de betaïne-onderwerpen hogere capaciteiten in de bench press.

Een ander effect van het leren was de wetenschap dat de homocysteïne-Thiolactone-waarden in de Placebo-groep vanaf het begin van de training tot het einde van de tweede week zijn aanzienlijk toegenomen en daarna, tot aan de voltooiing van de tweede micro-cyclus na de vierde week, op een hoog niveau bleef. In de Batain groep, het ging om de waarden, geen verhoging van homocysteïne-Thiolactone -.4

Geef een reactie

Scroll To Top