Snelevacature Amsterdam

Chocolade ongezond is? – !

In Schokolade enthaltene Pflanzenstoffe, halten die Arterien frei
Chocolade bevatte plantaardige stoffen die ervoor zorgen dat de slagaders duidelijk en verlaging van de bloeddruk op de beste rassen met een hoog cacao percentage van de Honger power slim, champignons, kan niet worden opgewarmd en fruit is altijd goed? Deze onzin niet langer dienen!

Vet maakt je ziek?

Fout! Zelfs als de schade zich blijft voordoen: voedings-deskundigen weten dat alleen de keuze van Vet om te beslissen. Onverzadigde vetzuren (noten, Avocado ‘ s, koudgeperste plantaardige oliën) zijn goed membranen voor de stofwisseling en de cel. De boosdoeners zijn de TRANS-vetten, zoals ze in de franse frites, kant en klaar maaltijden en Chips.

Slim is gewoon honger wie gelijk heeft?

Op Het Tegendeel. Iedereen die wil om gewicht te verliezen, moet je eten. Want Honger maakt de afscheiding van eetlust-het stimuleren van hormonen. Het Resultaat Is Voedsel Het Hunkeren Naar. U eet regelmatig, en in het ideale geval, een hoop eiwit-en vezelrijk voedsel (zoals kaas, eieren, vis, vlees en volkoren producten) rijk. Ze verzadigen snel en voor een lange tijd.

Mueslirepen – de perfecte Snack voor tussendoor?

Fout! De meeste mueslirepen zijn meer van een snoepje dan een uitgebalanceerde maaltijd. Geen wonder, want in 41% suiker en 32 procent vet! Ook als u een fruit-variant, wordt niet automatisch aan de veilige kant: De vrucht inhoud is onder de 20 procent. Kijk in de lijst van ingrediënten – het korter deze is, hoe beter.

Diner verpest het karakter?

Onzin! Ontbijt als een koning en dineren als een Pauper. Klinkt logisch. Eindelijk, we gaan direct naar bed en eet een beetje meer energie. Echter, een Amerikaanse voedings-studie met meer dan 7.000 deelnemers, blijkt dat het Niet de tijd om te beslissen of we dik of dun, maar gewoon de calorie-balans voor de hele dag.

Smoothies maken het geschikt?

Onzin! De vloeistof fruit is niet een Alternatief voor vers fruit. Reden: Bij de productie van vitamines verloren gaan en de gezonde delen van de shell niet in de drank. Toegevoegd aroma ‘ s en suiker te maken Smoothies vaak Dik – in plaats van een promotor.

Champignons kan niet opwarmen?

Lang geleden weerlegd. Maar: Toen er nog geen koelkasten, overeengekomen op de regel. Omdat tijdens het langzame Koelen, toxische afbraakproducten, maag/darm problemen kan leiden. Als je de champignons direct na de maaltijd koud is, kan je ze eten de volgende dag zonder aarzeling. Het is belangrijk om de warmte van de schotel weer minstens 70 graden.

Fruit is altijd gezond?

Helemaal niet. Geen ander voedsel geeft ons een goed gevoel om iets te betekenen voor de gezondheid. Maar die pijn na consumptie van fruit en rauwe groenten vaak met gas, opgeblazen gevoel, maag, of diarree lijdt, dient zorgvuldig te worden. Omdat niet voor elke ananas en bananen zijn perfect verenigbaar. Alleen in de avond, wanneer de dikke darm werkt langzamer, veel kan verteren de vruchten slecht. Een voedsel-intolerantie kunnen de oorzaak zijn.

3 liter per dag is verplicht om te Drinken?

Niet bewezen. De duitse vereniging voor voeding in Bonn, van 1,5 liter vocht voor volwassenen en 1 Liter voor kinderen zijn er voldoende. Bij zeer hoge temperaturen of sterke fysieke inspanning, maar moet meer gedronken.

Margarine is beter voor het hart dan Boter?

Een Gerucht! Voor de jaren, stelde Margarine fabrikant: Boter veroorzaakt hart-en vaatziekten. Het bewijs is, maar nee. Nieuwe studies tonen aan dat cholesterol van vet in de voeding heeft nauwelijks invloed op het cholesterolgehalte in het bloed in het lichaam. In plaats daarvan, de gehydrogeneerde plantaardige oliën die in Margarine zitten nu in de kritiek.

Chocolade ongezond is?

Van door! Het duitse Instituut voor voedings-onderzoek in Potsdam ontdekte: met mate, geniet van de zoetheid van de zonde, zelfs langere levensduur! De opgenomen plantaardige stoffen (de zogenaamde flavanols) het reinigen van de bloedvaten, de bloeddruk verlagen en de bescherming van het hart. Tip: een Bijzonder gezonde rassen met een hoog cacaogehalte.

3 of 5 maaltijden – wat is beter?

Het hangt er van af! Mensen die gezond zijn en tevreden met hun figuur kan neem drie hoofdmaaltijden en twee kleinere snacks tussen de maaltijden. U zal dan profiteren van een constante bloedsuikerspiegel. Iedereen die wil om gewicht te verliezen moet zich beperken beter om drie hoofdmaaltijden en in de tussen tijd niets te eten. Dus het lichaam heeft de tijd, in de “vasten uur” de vet reserves aan te boren in. En: Het is gemakkelijker om de controle van de hoeveelheid calorieën per dag.

In de Video die je zal ook leren waarom buikvet is zo gevaarlijk:

 

 

 

Geef een reactie

Scroll To Top