Snelevacature Amsterdam

Dit zijn de 6 beste tips om in Slaap te vallen

Lavendel
Studies tonen aan dat de geur van lavendel verzacht en kalmeert voor slaapstoornissen kunnen helpen om te beginnen met vol energie de dag, we moeten een goede nachtrust. Echter, veel mensen liggen in de nacht, uren wakker. Om te voorkomen dat dit gebeurt, hebben we de top 6 tips om u te helpen Slapen.

Onrustig Rollen rond, opnieuw en opnieuw, de standpunten van de wekker die overgaat in een paar uur – en in weerwil van vermoeidheid zijn, vindt u niet in de slaapkamer. Het is dus meer dan een derde van de duitse. Echter, voordat toevlucht te nemen tot chemische slapen tabletten, het is de moeite waard om te testen een natuurlijke slaap steun. Wij vertellen u de 6 beste tips om in Slaap te vallen.

Goede Avond Brood

Studies tonen aan dat al het diner heeft een grotere impact op de kwaliteit van de slaap dan ik dacht. Immers, wie brandstof voedt de ballast Rijk, slapen oudere en langere periodes van diepe slaap. Vooral over een slice is volkoren brood met Avocado. Dus, de ballast stoffen kunnen ontwikkelen in het lichaam van uw volledige effect, je moet veel water drinken.

Kersensap in plaats van tabletten

De beste tips om in Slaap te vallen, komen uit het onderzoek: Bijvoorbeeld, kersensap slaap problemen, ook voor het tegengaan van zure. AMERIKAANSE onderzoekers hebben ontdekt dat de Montmorency kersen is een onderdeel van het slaaphormoon Melatonine. De test personen hadden om te studeren, elke nacht, kersensap, sliep een gemiddelde van 25 minuten langer dan de proefpersonen die de andere drankjes.

Kirschsaft

Het slaaphormoon Melatonine in het kersensap rijk. Daarom is het één van de beste tips om in Slaap te vallen, om te drinken in de avond, een glas.

De beste tips om in Slaap te vallen: thee kalmeert de zenuwen

Als u wilt ‘ s avonds liever het drinken van iets warms, is thee met van hopbellen, Valeriaan wortel en citroenmelisse bladeren. Deze geneeskrachtige planten bevatten zeer effectieve stoffen die een kalmerend effect op ons zenuwstelsel. Een Kopje thee voor het slapen blancheren-twee theelepels gedroogde kruidenmix of individuele kruiden (uit de apotheek) met 200 milliliter water. Tien minuten trekken dekt en voor het slapen gaan om te genieten.

De Aroma-Therapie

Ook lavendel kan maken voor een goede nacht en is één van de beste tips om in Slaap te vallen. Studies hebben aangetoond dat de medicinale plant, helpt om in Slaap te vallen en ook de kwaliteit van de slaap verbetert. Dus, de essentiële Oliën kunnen ontvouwen hun volledige rustgevend effect, in de avond, neem een bad met Lavendel toegevoegd. U kunt echter ook geven drie tot vijf druppels van de Olie op een doek en plaats het in uw kussensloop.

Ademhaling oefening in bed

Wie houdt niet van de geur van lavendel, de AMERIKAANSE onderzoekers adviseren een speciale ademhalings-oefening in bed. In een studie was zij betrokken bij veel van de deelnemers al binnen 60 seconden. U kunt tellen in seconden: voor het eerst adem in door de neus (vier seconden), Respiratoire pauze (van zeven seconden), dan via de mond, langzaam uitademen (acht sec.). Herhaal dit verschillende keren. Alle informatie over het onderzoek, zie ons artikel, “478, roepletters Oefening: afkorting voor een diepe slaap.”

De ideale slaapkamer

Afleiding krijgt in de manier van in Slaap vallen, dat is de reden waarom komen we in eenvoudige kamers beter voor de rust. Muckte grondig, en ze te verbieden alles wat overbodig is (zoals de Strijkplank, de rek van kleren of sportuitrusting). Wij hebben het ook nodig om zich veilig te voelen, om te slapen rustig. Daarom is het bed met het hoofdeinde aan de muur. Het is vrij geplaatst in de kamer, het zet het lichaam op zijn hoede te zijn. Kleur beïnvloedt ons de kwaliteit van de slaap: roze als een muur kleur ontspant, vermindert de bloeddruk en Blauw.

Geef een reactie

Scroll To Top