Snelevacature Amsterdam

Emotioneel Eten

Drei von vier Menschen sind emotionale Esser
Emotioneel eten: Echt honger hebt, of misschien alleen maar Stress en Liefdesverdriet? Welke voedingsmiddelen de stress op het bedrag dat leer je in de gallery! Drie van de vier mensen worden opgeroepen emotionele eters. Dat is: Negatieve emoties in je vet. Maar er zijn manieren om uit de stress val eten. Zo zie je het duidelijk teken van emotioneel eten.

Dik of dun, krachtig of niet? De wetenschap weet vandaag dat dit is besloten om 80 procent van de Stress in ons leven. “Zelfs alledaagse stressvolle situaties hebben een enorme invloed op onze stofwisseling,” zegt de Amerikaanse voedings-psycholoog Marc David. “Hij drijft ons tot maximale prestaties en haalt het Beste in ons op. Echter, Stress heeft een verschillende uitwerking op ons lichaam. Hij veranderde ons metabolisme enorm.”

Deze Stress is, per Definitie, is niets anders dan een echte of ingebeelde dreiging. “Dit moet een Tijger die wil om te eten”, zegt Marc David. “Problemen in de relatie, of de zorg, om te komen tot een afspraak te laat, we voelen ons net zo bedreigend als de angst van het niet vrij genoeg om het Tegenovergestelde.” In andere woorden, We zijn min of meer constant benadrukt.

Emotioneel eten: Waarom drie van de vier mensen lijden

De belangrijkste actor in onze Stress-Systeem is de chemische boodschapper van Cortisol. Hij wordt betaald elke Keer, wanneer we gestresst zijn en zogenaamd hoge prestaties. In deze context, de lübeck wetenschappers, Professor Achim Peters, echter, heeft een fascinerende ontdekking: in Volgorde om zichzelf te beschermen tegen de constante cortisol overstromingen, regelt de hersenen, onze Stress-System of a down. We zijn, om zo te spreken, permanent ontspannen. Dit positieve effect van de hersenen betaald, maar met de toegenomen vraag naar suiker. Het resultaat: Elke Keer, wanneer we gestresst zijn, moedigt ons voedsel voor de hersenen, en hoe zoeter, hoe beter. Wij zijn een emotionele eter. En we zijn niet alleen. Volgens een studie van het AMERIKAANSE Instituut “de Psychologie van het Eten van” emotioneel eten, drie van de vier mensen.

Emotioneel eten en toch slank?

Meestal is het overgrote deel van deze groep probeert om Zwaarlijvigheid te bestrijden met een dieet. Precies het onderspit. Omdat een dieet voor het lichaam niets meer is dan Stress, het brein automatisch reageert met het verlangen naar suiker. Echter, als diëten zijn precies het tegenovergestelde van wat men echt wil, zoals emotioneel eten kan maken, maar slim? “De toename in gewicht tegen te gaan is om te grijpen de sleutel stress factoren op hun roots,” zegt Professor Peters. Wie er in slaagt om deze automatisch het gewicht, is genetisch bepaald. In de strijd tegen de stress kilo, is het eerst en vooral om uit te vinden wat voor soort van emotionele eters.

Emotioneel eten te herkennen en te overwinnen

De Beloning-Eter

Vor dem Fernsehr essen, ist ein Anzeichen für Stress-Esser

Slechte gewoonten zoals op het werk of in de voorkant van de TV te eten, zijn de eerste tekenen dat je een Stress-eter

Beloning-eters zijn uiterst gewetensvolle mensen. U Ontwijken onaangename taken of problemen, nooit, maar je moet specifiek gaan en houd het vast tot het einde. In deze tijd, ze zijn goed bestand tegen stress. Zodra het werk is gedaan, volgen het Motto: “Als niemand het hoort, wat ik gedaan heb, heb ik tenminste iets Goeds.” Om te voelen Verraderlijke aan deze Vorm van emotioneel eten: de maaltijd als beloning, het moet vooral suiker-rijk, zodat de distributie van het lichaam wordt gekatapulteerd in je eigen geluk hormonen in maximale hoogten. Maar dit kan snel een boomerang.

In dezelfde mate als de beloning-eter wil beloning voor zijn diensten, hij is geïrriteerd in het Algemeen, kort daarna een ongecontroleerde eten uitbraak. Het resultaat is dat De Stress blijft toenemen, de beloning-eter komt in een spiraal van Stress en beloning. De Breakout Strategie? Vaak belonen-eters, om jezelf te belonen in plaats van te eten met iets anders, zoals een goede film, Luisteren naar de favoriete nummers. Het Probleem is dat de beloning moet onmiddellijk worden gedaan, wanneer het hoofd vraagt, anders zult u niet worden geregistreerd door de hersenen als een beloning. Echter, bijna niets is zo gemakkelijk beschikbaar te eten.

Bovendien, de doeltreffendheid en de snelheid van suiker is voor onze hersenen is analoog aan cocaïne. Muziek of films kunnen alleen maar verliezen. Daarom, de voeding, de wetenschappers weten de beloning-Esser is ook de variant van de beloning-alcoholische, trakteer jezelf na een stressvolle dag, alcohol. Omdat de alcohol is gemetaboliseerd binnen een paar minuten, tot de suiker, dus het werkt twee keer. Dus, hetzelfde als, bijvoorbeeld, in het stoppen met Roken is voor de beloning-eter: Het gaat alleen met een ijzeren zelfdiscipline. De ontwenningsverschijnselen zijn geclassificeerd als vergelijkbaar.

De agressieve eters

Een van de belangrijkste boodschappers voor ons geluk, de Serotonine is het gevoel. Te weinig is, zijn wij veel makkelijker en sneller in Woede. Het Probleem: Serotonine is een soort barrière die normaal gesproken niet voor zorgen dat we te veel te eten. Een gebrek aan serotonine in ons lichaam, zullen we meer en meer gemakkelijk boos. Dit is een massale Stress, het resultaat is dat we eten meteen iets. Deze aanval, is echter niet geremd, omdat de serotonine barrière. Het resultaat: Agressieve eters zijn snel toeneemt. Tip: data zijn bijzonder rijk in de zogenaamde Tryptofaan. Van deze stof is gevormd in de hersenen Serotonine. Om de beste preventieve voor een handvol per dag.

De Zorgen Eter

Trinken Sie am Beginn einer Hunger-Attacke ein großes Glas Mineralwasser

Drink je aan het begin van een Honger aanval met een groot glas mineraalwater met een Magnesium Supplement – het vult de maag, en het mineraal heeft een dempend effect op de Stress netwerk van het lichaam

Er zijn drie werelden, de emotie, dat, volgens een studie van Bruce Arnow, een Professor aan de Medische faculteit van Stanford, de grootste invloed op ons eetgedrag is: Woede, Frustratie, of Zorgen en angst. Dit geldt vooral als deze gevoelens voor maanden of zelfs jaren te beïnvloeden ons Denken. In het uiterste geval leiden tot steeds heviger Ess-aanvallen in een steeds kortere intervallen. Want Angsten zijn een van de meest Stress-triggers die we kennen, en te bouwen aan onze hormonale balans radicaal. Belangrijke boodschapper stoffen die ervoor zorgen dat onze eetlust in de balans niet hersteld genoeg, we zitten, om zo te spreken, in de “angst val” en proberen om zich te ontdoen van door het op te eten.

Tip: Drink aan het begin van een Honger aanval met een groot glas mineraalwater met een Magnesium Supplement (apotheek). Dit vult de maag en het mineraal heeft een dempend effect op de Stress netwerk van het lichaam. Het is ook handig in combinatie met herbal remedies te verminderen Angsten en Zorgen (bv., Lasea, apotheek). Als je het voor meerdere weken, vaak. In ernstige gevallen kan een arts het voorschrijven van een geneesmiddel therapie.

De Harmonie-Eter

Harmonie-eters zal houden, hoewel de maatschappij, in het geval van de uitnodigingen tot het Diner, maar u wordt geadviseerd om te worden gevoeld door je medemens “” onder de enorme druk. “Harmonie-eters wilt maken is het altijd goed,” zegt de Amerikaanse psycholoog, Julie Exline. “Dit geldt met name in het eten.” Motto: Alleen als ik was snel en overvloedig eten, ik heb geaccepteerd en geliefd. Geen verwijzing is weggelaten. Geen uitnodiging voor koffie en cake afgewezen. Omdat een afwijzing betekent voor u, en enorme Stress op hoe om minder te eten dan anderen. Tip: u kunt Gebruik maken van een excuus. Bijvoorbeeld, kunt u uw host vanaf het begin van zijn dat uw arts u heeft voorgeschreven om minder te eten, of alleen voor bepaalde dingen. Een dergelijke gezondheid reden, ieder kan begrijpen.

De eenzame eter

Wetenschappers hebben bewezen een directe verbinding tussen eenzaamheid en ongecontroleerd eetgedrag. Het leven in een isolement, mensen nemen gemiddeld meer vet en meer onregelmatig de maaltijd. Een reden voor: “eenzaamheid is een enorme Stress-factor”, zegt de AMERIKAANSE Arts Lisa Jaremka. “En deze aandoening is vaak duurzaam over een lange periode van tijd.” Op hetzelfde moment, een maaltijd breekt de monotonie. Dus het eten wordt het een vervanging voor de sociale contacten. Tip: In geval van eenzaamheid, de eerste stap is cruciaal. Een gesprek met een oude vriend, een Glimlach en een groet op de dagelijkse manier van winkelen. In de meeste gevallen de eerste stap al gedaan. En de volgende zal het eenvoudiger en gemakkelijker.

De Self-Test, waardoor je slanker

Vaak Patiënten herkennen niet de oorzaak van hun ongecontroleerde eetgewoonten. Het resultaat is dat diëten meestal nog steeds niet gelukt. Deze Test vertelt je of je al begonnen met het tekenen van Stress neemt meer en meer, de controle van uw gevoel van Honger. De Test vervangen, natuurlijk, geen diepgaand onderzoek door een arts of voedingsdeskundige.

Hier is de link naar de Test

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Scroll To Top