Snelevacature Amsterdam

Gezonde Geheim Van Koffie, Nap!

Coffee-Nap macht wach
Cafeïne is niet echt wakker. Het is de enige manier om dat te voorkomen, zijn we niet moe Als de dag is te lang of de nacht was te kort door de vermoeidheid maakt iedereen stoppen en zelfs niet voor belangrijke afspraken, taken of plannen. Om te ontsnappen aan de vermoeidheid van de remedies we ons met koffie of korte slaap eenheden (zogenaamde Power-Naps. Maar pas op! Studies tonen aan dat er een veel beter Alternatief dat bijna niemand van heeft gehoord.

Voor een Vergadering weer echt wakker, of om te overwinnen in het kantoor is een spontane concentratie laag is, is eigenlijk een combinatie van de twee het beste is. De formule voor de zogenaamde Koffie Nap is als volgt: Eerst een kopje koffie en daarna meteen gaan slapen.

De wetenschap zegt

Britse onderzoekers aan de Loughborough University hebben aangetoond, bijvoorbeeld, dat onderwerpen die te maken na een Koffie Nap is de afwijking kleiner zijn in vergelijking met mensen die dronk alleen maar koffie of een Power Nap. Japanse onderzoekers aan de Hiroshima Universiteit, gevonden dat ons geheugen werkt en activa, na een kop Koffie Nap is veel beter. En een Amerikaans team van onderzoekers van de staatsuniversiteit van Wright werd gerangschikt in een studie die zich bezig hield met de gevolgen van slaaptekort – dat de onderwerpen die slaap te praten met koffie en een Korte guard, en toonde zich in een slaaptekort 24 uur, vrijwel geen psychische beperkingen.

Maar koffie heeft geen invloed op de slaap?

Ja, maar dan alleen na een bepaalde periode van tijd. Het duurt ongeveer 20 tot 40 minuten, tot de koffie. De reden voor dit is de weg uit De Beker in onze hersenen is een lange. Eerste van alles, de koffie is bereikt via de slokdarm naar de dunne darm waar het wordt geabsorbeerd zodat de cafeïne door het lichaam wordt geabsorbeerd. Op deze manier is de cafeïne in de bloedbaan, doorkruist het hele lichaam en uiteindelijk in de hersenen. Dit is waar de kleine cafeïne proberen te duwen moleculen in receptoren die normaal ingenomen door adenosine-een molecuul dat maakt ons moe. De meer receptoren bezet zijn door adenosine, de meer moe voelen. Cafeïne is niet wakker. Het concurreert veel meer met adenosine voor de felbegeerde receptoren blokkeren genoeg cafeïne moleculen moe-op het einde van adenosine moleculen, voelen we meer alert.

Maar dat is precies waar een Probleem zich bevindt. Omdat de twee moleculen concurreren op gelijke voet aan de receptoren, blijven altijd met adenosine bezet. En door de korte slaap komen aan het spel. Het is zoiets als een natuurlijke vijand van adenosine, dat is een reden waarom we slapen als we moe zijn. Slaap wist de slaap-molecuul. Bovendien, het lichaam in de eerste 10 tot 20 minuten na het in Slaap vallen hormonen van geluk schenkt, zoals endorfine en Serotonine, moleculen, daarom, de kappertjes, op zijn beurt, receptoren en met succes bezetten. Dit effect werkt alleen zolang de diepe slaap fasen worden vermeden. Vervolgens wordt het lichaam bouwt, namelijk de net-verdeeld-good hormonen en de bloeddruk daalt. Het resultaat: je voelt Je nog meer moe.

Hoe doe ik een Koffie Nap?

Voor deze koffie de slaap, drink je gewoon een Kopje koffie. In principe, andere cafeïne-houdende dranken. Het is alleen belangrijk dat je drinkt het relatief snel. Als u behoefte aan het Drinken van de koffie in 15 minuten, de Koffie-Nap-een gemiste kans. Je hebt niet genoeg tijd voor het DUTJE voordat de koffie fungeert als het lichaam begint al na de eerste SLOK, voor het opvangen van de cafeïne. Een licht gekoelde koffie of Espresso wordt aanbevolen voor snelle consumptie.

Het drinken van de koffie (snel), maar probeer om meteen in slaap te vallen – de beste comfortabel en ongestoord. Jezelf niet onder druk, maar blijven ontspannen. De wilde een Koffie Nap-effect, is er niet alleen als je in slaap valt op een moment van aankondiging. Een ontspannen semi-slaap. Houd in gedachten, echter, dat zij niet in een diepe slaap vallen voor 15 tot 20 minuten zijn voldoende. Een wekker of een leuke buurman kan u helpen.

Hoe goed koffie is eigenlijk in de zwangerschap? In de Video, we zullen onthullen.

 

Hamburg, 4. September 2014

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Scroll To Top