Snelevacature Amsterdam

Hoge doses ijzer kunt verlichten, premenstrueel syndroom

Een goede aanvoer van ijzer en zink is geassocieerd met het risico voor PMS, premenstrueel syndroom.

In hun meest recente onderzoek, het ervaren Team van Prof. Dr. Elizabeth R. Bertone-Johnson, senior wetenschapper in de epidemiologische Afdeling van de Universiteit van Massachusetts, USA, met de preventieve werking van sporenelementen en mineralen tegen de symptomen van het premenstrueel syndroom (PMS).1 In het verleden, de onderzoekers waren in staat om al wijzen op een positief effect door calcium, Vitamine D, Vitamine B1 en Vitamine B2.

Naast het vinden van een vermindering van het risico voor een inname van ijzer en zink het onderzoek, maar dit was nog een Verrassing. Dit was dat de wetenschappers een onverwacht gevonden dat kalium (verward worden met calcium!) te leiden onder de aanbevolen dagelijkse inname van 4.700 milligram van een toename in PMS risico. Echter, dit moet verleidt iedereen aan het verminderen van de opname van kalium omdat het mineraal is van belang voor de regulatie van de bloeddruk.

PMS-risico-met wel 40 procent verminderd

Zoals in de vorige studies, de Amerikaanse onderzoekers analyseerden de rijke Fonds van de “Nurses Health Study II”. Dit is een grootschalige, in 1991, is gestart met een verkennende studie die over een periode van tien jaar, gegevens over gezondheid en eetgewoonten van 3,025 deelnemers in de leeftijd van 27 tot 44 jaar. In dit decennium werd de diagnose gesteld op 1.057 onderwerpen PMS. De resterende 1.968 vrouwen ontwikkelde geen of nauwelijks symptomen.

Er zijn ook vragenlijsten in de jaren 1991, 1995 en 1999 cijfers voor voedsel consumptie werden gemaakt, konden de wetenschappers om conclusies te trekken over de invloed van bepaalde ingrediënten in de voeding, en in voedingssupplementen. Voor de eerste keer, de verlichting van de PMS-symptomen op de voorgrond, maar de preventieve werking is het niet. Een duidelijk resultaat geopenbaard in de aanvoer van ijzer. Hier vonden de onderzoekers dat in de groep waarin het sporenelement in de hoogste concentraties werd geleverd, de relatieve PMS risico daalde met 40 procent.

Het resultaat alleen verwijst naar hoge doses van niet-heem-ijzer

Dit heeft betrekking op bedragen die een dagelijkse dosis van 20 milligram, en in de top van de groep, bijna 50 milligram. In deze context, Bertone-Johnson op gewezen dat dit dient te worden boven de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid van 18 milligram, en houd in gedachten dat overmatige inname kan ook negatieve gevolgen hebben. 45 mg mag niet worden overschreden, in ieder geval.

Bovendien, het resultaat is alleen van toepassing op de zogenaamde niet-heem-ijzer, dat is ijzer dat afkomstig is van niet-hemoglobine-bevattende vegetarische bronnen. Bovendien is een lichte risico ‘ s te vermijden kan bepaald worden door zink supplementen. Ook hier is het bezwaar dat een actie is alleen van 15 milligram tot ongeveer Tweemaal de aanbevolen dagelijkse dosis is waarneembaar, echter, als het kan nadelige gevolgen hebben voor de gezondheid.

Andere sporenelementen en mineralen, zoals natrium, Magnesium, mangaan en koper toonde geen effect op de PMS risico.

Bron:

Display PMS informatie portaal www.PMS-Symptome.com/

Alles wat u moet weten over PMS.Veel Van De Tips. Bye Bye PMS!

Display amitamin® PMS Redux www.amitamin.com/PMS-Redux

Met speciale olie, klinisch getest!Nu, natuurlijk, verlichten PMS!

Geef een reactie

Scroll To Top