Snelevacature Amsterdam

Innerlijke onrust: Wanneer negatieve gedachten maken je ziek

Negative Gedanken schlecht fürs Gemüt
Overdenk van invloed zijn geweest op de duur. Maar je kunt zien leren om te stoppen met negatieve gedachten en studies, zoals Congestie, Angsten en negatieve gedachten permanent maken je ziek. Echter, tegen de interne onrust, iedereen kan iets doen.

Negatieve gedachten zijn een last op de Psyche

Of het nu thuis of op het Werk: meer en meer mensen zijn steeds meer last van de stress van het dagelijks leven. Groeiende taken bergen, de zorg voor de kinderen, financiële problemen en soortgelijke negatieve gedachten laat ons in de avond moeilijk om te slapen.

En dat is gevaarlijk: De constante Broeden beïnvloed niet alleen de geest maar ook het lichaam. Studies tonen aan dat twee derde van alle ziekten worden veroorzaakt door psychische problemen. Mogelijke gevolgen hiervan zijn slaapstoornissen, duizeligheid of gewichtstoename. Dit op lange termijn kan leiden tot schade, zoals chronische pijn (hoofd, buik of rug), of een hartaanval; indirect ook het risico op Diabetes en kanker verhoogt ziekten.

Maar waarom veel mensen negatieve gedachten ziek? De Psyche en het lichaam communiceren via de hersenen aan elkaar. Het duurt elke stemming, en zet ze om in signalen binnen het Lichaam. Bij emotionele Stress verhoogt de hormonen adrenaline en cortisol zijn uitgebracht. Dit geeft ons tijdelijk meer kracht, maar de organen en het immuunsysteem. Onze verdediging, onze spieren gespannen en dan worden we ziek.

Hoe kunt u het genereren van positieve gevoelens

Des te belangrijker is het om te ontsnappen aan de negatieve gedachten vroeg op. En voor dat iedereen iets kan doen. Hersenen onderzoekers zijn van mening dat er, in feite, een centrum voor positieve gedachten en gevoelens, je kunt scholen. Na een paar dagen Trainen in dit Gebied groeit, en de momenten van geluk zijn vaker en sterker. Neem je op een dagelijkse basis na het Ontwaken drie minuten van uw tijd en denk aan de gebeurtenissen die ze geïnteresseerd zijn in, bijvoorbeeld, een diner of een leuk filmpje. Het versterken van het effect van de training, door te schrijven in de avond, drie dingen in een boek, op de dag mooie, verrassende of beter-dan-verwacht. Het is ook belangrijk om Stress te verminderen. Het helpt om prioriteiten te stellen, die we schrijven bijvoorbeeld op een to-do lijst. Als een resultaat hiervan is dat we niet verzanden, maar werken door middel van een taak naar de andere. Belangrijk: zorg Ervoor dat je pauzes (ideaal: vijf minuten per uur).

Fietsen & wandelen duidelijk het hoofd

Het makkelijkste recept om tegen negatieve gedachten beweging is. Optimaal 30 minuten – elke dag de beste op de fiets. Volgens studies, bouwen we de constante, zachte bewegingen en na een paar minuten van Stress.

Wie niet graag stuur zit, in het bos herstel. Bovendien, Korea opgemerkt niche onderzoekers, boswandelingen hebben een positief effect op de hartslag en de bloeddruk daalt aanzienlijk.

Maar wat als dat niet helpt niets? Wanneer we worden belast voor het jaar, omdat het onderhoudt, bijvoorbeeld een familielid, of naar zijn Werk? Hier is de arts kan voorschrijven van geneesmiddelen (antidepressiva). Verwijder je Angsten, het verbeteren van stemming, en ervoor te zorgen dat de stofwisseling in de hersenen wordt hersteld, maanden en jaren van verdriet gaat uit van het gewricht.

Lavendel bloemen helpen om onrust voorzichtig en effectief

Die willen kalmeren negatieve gedachten liever op een zachte manier, kunt u ook proberen de kruiden. Bijzonder effectief is de ingrediënten van de lavendel bloemen. Studies hebben aangetoond effectiviteit (imp: Lasea). Angst patiënten voelen zich na een paar dagen een evenwichtige, beter kunnen slapen.

Op lange termijn gedragstherapie kan helpen. Samen met een psycholoog negatieve gedachten kunnen worden geanalyseerd en structuren zijn afgebroken. Beïnvloed leren met Stress en Zorgen betere deal (cash prestaties). Experts wijzen erop dat leren in aanvulling op de therapie van ontspanningstechnieken zoals autogene Training en progressieve ontspanning van de spieren. Het valt in de tarieven eenvoudiger. Vele ziekenfondsen betalen voor een subsidie.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Scroll To Top