Snelevacature Amsterdam

Mediterrane dieet en Low-Carb-het verminderen van het risico van Diabetes

Een lange-termijn studie toont aan dat het Mediterrane dieet en een lage inname van verteerbare koolhydraten, kan het verminderen van de Diabetes type 2 het risico met meer dan 20 procent.

Eten en gerechten die de zon van het Zuiden en de geneugten van de Middellandse zee op de tafel, niet alleen voor Fijnproevers. Voeding wetenschappers kunnen aantonen dat de mond en een gezond dieet moet worden, in het geval van het Mediterrane dieet, er is geen tegenstrijdigheid.

Maar hoe het eten stijl, de mensen op het Iberisch Schiereiland handelingen, in de Languedoc-Roussillon en de Provence, in Bella Italia, alle rond de Egeïsche zee en de Eilanden Kreta en Cyprus, de traditionele, of op zijn minst de ideale manier voor eeuwen te volgen?

Een studie werd uitgevoerd samen door wetenschappers van de universiteiten van Milaan, Italië, Athene, Griekenland, Toronto, Canada, en de Harvard School of Public Health in Boston, USA, was in staat om de studie van de gegevens van bijna 23.000, – bij onderwerpen, die werden verzameld in het kader van de griekse cohort van de EPIC studie over elf jaar en onthullende bevindingen over de invloed van het Mediterrane dieet tegen de ontwikkeling van Diabetes type 2, de rijke winnen. EPIC, wat staat voor “European Prospective Investigation into Cancer and Nutrition”, was een prospectieve studie, uitgevoerd op een Europese schaal in de jaren 1992 tot en met 2000, en de follow-up voor een paar jaar bovendien, met het doel van de verbindingen tussen levensstijl, voeding en kanker, evenals andere chronische ziekten, zoals Diabetes type 2 te ontdekken.

Diabetes het risico beoordeeld op een Tien-punten schaal dieet

Mittelmeerdiät reduziert Diabetes RisikoIn hun analyse, de wetenschappers niet alleen rekening houden met de naleving van het Mediterrane dieet met veel verse groenten, fruit, vis, olijfolie, en salades met weinig rood vlees. Ze hadden ook een focus op de mate waarin de deelnemers koolhydraten, die leiden tot een glycemische lading (GL), of een voedsel-gerelateerde stijging van het bloedsuikergehalte, nam.

Beide standpunten gaan, natuurlijk, over en met elkaar, zoals het Mediterrane dieet, dat een matige inname van koolhydraten. Alle deelnemers aan de EPIC-studie van uw voedingsgewoonten op een regelmatige basis in de vragenlijsten. In het onderliggende onderzoek periode, in het gebied van de 2,330 gevallen van type 2 Diabetes.

De onderzoekers hebben nu werkte alles van de beschikbare informatie op een Tien-punts schaal voor de naleving van het Mediterrane dieet (MDS). In het geval van slechts één punt, de conditie van de Middellandse zee-een typisch dieet is niet voldaan aan alle, en in het geval van de tien punten, het was een Persoon die in het Mediterrane dieet stijl. Om de beschikbare hoeveelheid koolhydraten, of GL, een vergelijking werd ontwikkeld classificatiesysteem.

Diabetes Type 2 is vaak te voorkomen

Diabetes mellitusIn de evaluatie zijn de voordelen van het Mediterrane dieet, de ogen waren het gevolg. In het geval van een MDS van ongeveer zes, de type-2-Diabetes-het risico van de deelnemers gedaald in vergelijking met degenen die drie of minder dan 12 procent. Het bleek ook dat het de moeite waard is het beperken van de inname van koolhydraten.

De mensen in de groep met de hoogste glycemische belasting waren 21 procent meer van een type-2-Diabetes dan de proefpersonen met de laagste. De Interactie bleek dat de deelnemers met een hoge MDS waarde op hetzelfde moment, lage GL 20 procent minder risico op het ontwikkelen van type 2 Diabetes, dan die, welke de verhouding was Vice versa.

Deze resultaten spreken een duidelijke taal aan te moedigen, vaak zijn de vruchten. Groenten en vis dealer in plaats van de slager, de Bakker of zoetwaren dealer.

Het moet hier worden toegevoegd, natuurlijk, dat koolhydraten zijn natuurlijk essentieel om te leven – in de vorm van suiker of meel, maar ook niet meer. Volkoren producten, of brood of pasta, natuurlijk, op het dining plan, en zijn het niet de koolhydraten-leveranciers, die een negatief effect op de GL.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Scroll To Top