Snelevacature Amsterdam

Meer eiwitten en aminozuren in de voeding vetverbranding stimuleren

Het percentage lichaamsvet vermindert en spiermassa percentage te verhogen? In het geval van een gewicht-verlies dieet, fitness programma en een verhoogde inname van eiwitten en de opname van aminozuren is bevestigd door een nieuwe studie van Canada aandacht te besteden aan Deze.

Koolhydraten, eiwitten en vetzuren bevatten calorieën, die kan converteren naar het organisme om te zetten in bruikbare energie. In het geval van een calorie-arm dieet zal het leidt tot minder energie dan nodig is voor het handhaven van lichamelijke functies, alsmede voor de nakoming van de prestatie-eisen van de buiten – dus voor de basis – en de prestaties van de omzet. Het wetsvoorstel is opgesteld, is dat om de toekomstige vraag naar energie, de meer of minder omvangrijke vet pads moeten worden gebruikt, is het uitzicht op de schaal van de nachtmerrie.

Helaas, deze berekening is niet altijd zo, omdat het erkend organisme de tekorten in de voeding, ook door een ongewenste aantasting van de skeletale spier massa. Om dit tegen te gaan, is het vaak aan te raden om te begeleiden de verminderde calorie dieet met een krachttraining uit te voeren in een juiste intensiteit. Als een resultaat, de eiwitsynthese in de spieren worden gestimuleerd, en een verlies van spiermassa kan worden vermeden.

Canadese studie van de mannen met overgewicht

Met hun nieuwe ontdekking kunnen wetenschappers van de McMaster University in Hamilton, Canada, Overgewicht, een verder helpen naar een meer effectieve vermindering van het lichaam vet massa, vetvrije lichaamsmassa en zelfs toeneemt. Voor dit doel zijn ze uitgevoerd onder 40 jonge, obese mannen met een Body Mass Index (BMI) van 25 of in een enkel-blind, gerandomiseerd en prospectief onderzoek in Parallel-group Design.

Eiwit-rijk vs. eiwit-arm dieet

Ten eerste, de deelnemers werden willekeurig verdeeld in twee groepen. Terwijl u in de 28 dagen, een eiwitrijk dieet, de tweede als een controle-groep, waarin de deelnemers werden geplaatst op een laag eiwit dieet. Kortom, het dieet werd aangepast in beide groepen om te voldoen aan de individuele behoeften en rekening hielden met, bijvoorbeeld, het lichaam Grondwet of de persoonlijke lichaamsbeweging van de individuele deelnemers. Het was ook opgenomen in beide groepen in de loop van de dag van en direct na elke training een whey proteïne drankje.

Calorie-arm dieet, 40 procent onder de energie-eisen van het organisme

Molke-Eiweiss Whey Protein und DiätVoor de deelnemers die kreeg een bijzonder eiwit-rijk dieet, werd gebruikt in een zeer geconcentreerde wei-eiwit isolaat (ook bekend als “Wei-Eiwit”), dat een dagelijkse portie van 49 gram bevatte Eiwit. Dit komt overeen met ongeveer drie keer de aanbevolen dagelijkse inname van eiwitten. Daarnaast is het Drinken van 48 gram koolhydraten per dag. Samen met de eiwitten uit normale voeding, dus het duurt ongeveer drie keer de aanbevolen dagelijkse inname van eiwitten.

In de groep, in een eiwit-arm dieet werd toegediend, worden de deelnemers op slechts 15 gram eiwit en 41 gram koolhydraten per dag van de eiwit drank. Kortom, de aanvoer van calorieën is voor alle vakken tot 40 procent van hun energiebehoefte – was zo hypoenergetisch.

Gevarieerde sport-programma, zes dagen in de week

Ter ondersteuning van het dieet van het gewichtsverlies fitness training is zes dagen per week op het programma. Bij twee van de circuit training vond plaats, elk met tien runs. Op twee andere dagen was het een intensieve interval of Sprint interval Training, en de overige twee dagen van namen deel de test personen, een zogenaamde speed-strength training. Hier, de controle van de stretch reflex van de spieren wordt verbeterd, wat leidt tot voordelen wanneer u Sprinten en Springen.

Wei-eiwit ter bevordering van de eiwitsynthese in de spieren

Alle training die werd gegeven aan het bereiken van een snelle Fitness en Kracht winsten en de toename van de lean body mass percentage van het lichaamsgewicht. De bepaling van een Wei-Eiwit Drankjes na de Training werd een integraal onderdeel van het programma. Het diende ter bevordering van de spiermassa behoud van de levering in het gezicht van een 40prozentigen minimale levering van energie-het leveren van voedingsstoffen.

Bijna hetzelfde gewicht, maar meer spiermassa en minder lichaamsvet door middel van eiwitten

Na de vier weken gewicht-verlies programma, de wetenschappers ontdekten dat een hogere inname van eiwitten van de vetvrije lichaamsmassa – voornamelijk spiermassa met gemiddeld 1,2 kilo toegenomen. Op hetzelfde moment, het verlies van de vetmassa was 4,8 kg in de Middellandse zee. In de controle groep, de toename van de lean body mass percentage slechts 100 gram en de daling van de vetmassa van 3,5 kilogram.

Alle deelnemers hebben ingestemd met een 3,6 of 3,4 kg in ongeveer dezelfde hoeveelheid. Alleen de samenstelling van uw organisme was significant verschillend van elkaar. Aan de andere kant, de wetenschappers waren verbaasd dat, in tegenstelling tot hun oorspronkelijke veronderstelling, de opleiding in beide groepen, ondanks verschillende lichaamssamenstelling van elkaar.

Bron: Phillips, Stuart. M., et al., Hoger vergeleken met een lagere eiwitbehoefte tijdens een energie tekort gecombineerd met een intensieve training bevordert een grotere vetvrije spiermassa en vetmassa verlies: een gerandomiseerde trial, Am J Clin Nutr Maart 2016, vol. 103 nr. 3, p. 738 – 746.

Geef een reactie

Scroll To Top