Snelevacature Amsterdam

Slaapstoornissen te voorkomen met een goede slaap hygiëne

  • Overzicht
  • Oorzaken
  • Symptomen
  • Diagnose
  • Behandeling
  • Preventie
  • De expert zegt
  • Een verstandige preventie, het werkt altijd. Vaak zijn bepaalde ziekten zijn de trigger voor de slapeloosheid, niet door middel van speciale maatregelen. Een goede slaap hygiëne kan een manier zijn om het risico te verminderen van slaapproblemen.

    Echter, er zijn een aantal regels, die worden samengevat onder het begrip van de hygiëne van de slaap. Hij die luistert dit verhoogt de Kans op een goede nachtrust aanzienlijk.

    De regels van de hygiëne van de slaap

    Um Schlafstörungen vorzubeugen, beachten Sie die Schlafhygiene

    De regels van de hygiëne van de slaap: Met de afwezigheid van TV direct voor het slapen gaan kan de slaap stoornissen

    • Het handhaven van een koele slaapkamer temperatuur (ongeveer 18 graden).
    • U vermijden, goed, storende geluiden en onnodig licht bronnen.
    • Zorg ervoor dat u een regelmatig slaap-schema (ook in het weekend).
    • Geef je op cafeïne, nicotine of alcohol in de avond uren.
    • Vermijd TV kijken direct voor het slapen gaan.
    • U moet zich onthouden van slapen op een lange lunch, korte rusttijden (10-30 minuten) zijn niet toegestaan.
    • Probeer niet slapen, opstaan vrij kort, drinken een Beker melk met honing, en probeer het opnieuw.

    Therapie het gedrag voor slaapstoornissen optreden

    Die last heeft van psychische problemen, moet niet bang zijn om te streven naar spoedige psychologische hulp. Terwijl bepaalde conflicten kunnen niet worden, in principe, op te lossen. Door middel van gedragsmatige interventies, maar het is in veel gevallen mogelijk met stressvolle situaties in een betere deal, ideaal voor slaapstoornissen optreden.

    Meer: de expert zegt

    Geef een reactie

    Scroll To Top