Snelevacature Amsterdam

U kan verharden tot zijn immuunsysteem echt?

Jogger im Schnee
Joggen in temperaturen onder nul in een korte broek. Verhardt het echt het immuunsysteem? Hoe is de koeling goed gebruikt, en als het koud is is het te koud? De praktijk Vita kent de achtergronden.

De temperaturen dalen buiten, op hetzelfde moment dat de warmte wordt omgezet hoger en we zijn dik. Warm te houden door het verwarmen van de lucht-droge slijmvliezen, maar ook vatbaar voor verkoudheid. Hoe om te voorkomen dat een lopende neus en Een zere keel, dacht te weten dat onze grootmoeders precies veerkracht:. Echter, het ijs baden en Joggen helpen in de sneeuw, echt, ter versterking van ons immuunsysteem? En hoeveel koeling is genoeg?

Eerste van alles, het is een vooroordeel te verduidelijken: De verkoudheid is niet, zoals de Naam al doet vermoeden, de temperaturen van de koude buiten. Zolang je kleding warm, kunt u het tolereren van ons lichaam, ook min graden. Integendeel, het is de warme lucht van de verwarming, die ervoor zorgt dat onze slijmvliezen uitdrogen en ziekteverwekkers kan niet worden verwijderd. Stress, bijvoorbeeld door middel van overvolle winkels in de aanloop naar de Kerst, is overweldigd, ons immuunsysteem snel en we brengen de Kerst met snuif neus onder de boom.

Magic Word Thermoregulatie

Het helpt dus dat de verwarming draaien, en te zitten in de avond, tanden gekletter op de Bank? De neiging niet om, die leidt tot een sub-koeling en de daaropvolgende Bronchitis. Om te gaan, zelfs in het diepst van de Winter in korte broek Joggen leidt tot meer scheuren te zien, als het hardt het immuunsysteem. De Scandinaviërs, zoals het werkelijk is: Een ijs-water-bad, in een meer, moet een maximum van vijf minuten. Direct daarna af te drogen en warm te kleden. Ongetrainde, ze niet raken in de douche de koude kraan, echter moet houden uw vingers van het ijs meer en koude voetbaden te beginnen. Het idee achter de ice-therapie: de koude schok van de bloedsomloop wordt gestimuleerd, de bloedsomloop wordt gestabiliseerd. De verbeterde, terwijl het niet per se het immuunsysteem, maar op de lange termijn voor een betere Warmteregeling van het lichaam. Dit betekent dat we in staat zijn om te volharden koude temperaturen beter om te relaxen zonder. Dit natuurlijke vermogen van Thermoregulatie is gekomen om veel mensen in de geïndustrialiseerde Landen, dankzij Centrale verwarming, airconditioning en een kort verblijf in de Vrije verlies. Die was een constante temperatuur van 22.7 graden (aantal graden in een enquête die in Duitsland als een feel-good temperatuur geïdentificeerd) wordt gebruikt, gevoelig voor grote afwijkingen. Het helpt dus om meer tijd te besteden in de Buitenlucht. Het is gewoon vragen mede-eigenaars van de hond, hoe vaak ze in de laatste tijd ziek.

De Sport ook in de Winter Buiten? Ja, met de juiste kleding

Dit helpt ook om: In gesloten kamers, geen lucht, dus de lucht is droog en koud virussen worden gedood. Buiten sporten is alleen nuttig als u het dragen van de juiste kleding. Dit betekent een lange broek en Mouwen en minus een mond graden van bescherming. Hij die luistert aandachtig naar deze, met sporten, zoals Joggen, wandelen of Fietsen tegen een goede prijs, ter bescherming van zijn lichaam tegen ziekteverwekkers. Sport verlaagt de stress-niveau en dus de verdeling van het stress hormoon cortisol, dat het immuunsysteem verzwakt. Daglicht, als die beschikbaar is in de Winter, verhoogt de Serotonine niveaus, die op zijn beurt versterkt het immuunsysteem. Ook een belangrijke factor: de Psyche. Het goede gevoel, de innerlijke varken hond overwinnen en om zeker te zijn gedaan iets Goed, kunnen een effect hebben op ons lichaam, zoals een Vitamine C Infuus. Van -8 graden, je moet verhuizen van uw workout, maar het is beter tot de fitnessruimte, die is genomen om het organisme anders.

© door wat wordt uitgezonden

Geef een reactie

Scroll To Top