Snelevacature Amsterdam

Waarom dieet is niet alles: beweging is essentieel in de strijd tegen Obesitas

Republikeinse redt het leven, meer beweging, een beetje, maar “intelligent” voedsel, nooit over-de-top beat… of gelijkwaardig te zijn aan enkele van de talloze tips voor het verliezen van gewicht in het netwerk, zijn voornamelijk gericht op de groep van sport schapen en Bank-Aardappelen. In dit geval, elk van deze parels van wijsheid draagt een kern van waarheid: Minder eten of FdH kan logischerwijs leiden door de verminderde calorie-inname vermindering van het gewicht – de nadruk kan worden. Want: Wie neemt slechts de helft van het eten en twee tot drie keer per week intensief Sport werkt, hoeft niet te verlagen noodzakelijk. 1 + 1 is niet 2 – althans niet op het gebied van voeding, fysiologie. Wat zijn de factoren van het gewicht is afhankelijk van het verlies en wat kan helpen in de dagelijkse strijd tegen de extra kilo ‘ s, echt?

Dick veroordeeld worden?

Een blik op de duitse sportscholen is genoeg om te beseffen dat willen velen niet in het reine te komen met uw Overgewicht en stereotype in overeenstemming met het zelfde patroon als in alle plaatsen, proberen te winnen in de strijd tegen de overtollige kilo ‘ s de overhand te proberen. Sinds het Hartslag horloge is uitgeput op de loopband, Stepper en fiets op een wekelijkse basis voor de twee, drie uur, altijd in het oog te houden om zo de perfecte Cardio-effect. Na een dag de prestaties worden beloond met Döner om de hoek, de Rest van de week zitten op de werkplek en thuis in de voorkant van de Playstation.

En toch, altijd met dezelfde ontnuchterende resultaten na weken en maanden De kilo ‘ s willen niet in de droogtrommel echt.

De genetische klok tikt genadeloos

Een evenwichtige voeding met veel vitamines en vezels, dus veel van het Individu, de verslaving te volgen goedbedoelde advies dat veel van de Zwaarlijvige voor hun Situatie kunnen direct niets, omdat: studies hebben aangetoond dat een groter aantal mensen met overgewicht voor hun Zwaarlijvigheid verantwoordelijk materialen of ook regelmatige lichaamsbeweging, want het is bewezen dat overgewicht op het genetisch materiaal wordt doorgegeven, evenals de neiging om bepaalde eetgewoonten.

Als mensen eten ongezond is, niet het verhogen van de, vermoedelijk, alleen het eigen risico van de ziekte, zoals de Berlijnse krant is inloggen op dierproeven, de in München onderzoekers. Mensen werden als het ware verdacht te worden van het Overgewicht, de helling en Diabetes, en ook doorgeven aan hun kinderen – dat is te zeggen: Het dieet van de zonden van de mensheid te verhogen van Generatie op Generatie, als Generatie probeert dit tegen te gaan.

Het Toverwoord In De Verkoop

GrundumsatzOm te voorkomen dat de genetische circuit, ten minste gedeeltelijk, toch maatregelen die permanent uit de spiraal te ontsnappen, en om te maken, althans voor de genetische opvolger, de kinderen en kleinkinderen een gezondere Basis. Voldoende beweging van slechts één kant van de medaille, de reden van verkoop is de andere.

Fitness-checker.de in de context van het belang van sport motor, die echt bijdragen aan het vergroten van de basale stofwisseling permanent.

De basal metabolic rate) is de hoeveelheid energie, die voortdurend wordt toegepast, zelfs in een toestand van rust. Hoe hoger de BMR is, hoe meer energie in de Vorm van calorieën worden verbrand in het lichaam. Het gewicht is gereduceerd zonder dat het veranderen van de calorie-inname maar een verhoogde stofwisseling-niveau noodzakelijk.

De energieopbrengst is afhankelijk van verschillende factoren:

  • Leeftijd
  • Geslacht
  • De lichaamssamenstelling
  • Type opleiding
  • De duur van de opleiding
  • Trainingsintensiteit
  • De frequentie van trainingen/week, enz.

Oudere mensen en vrouwen hebben een lager gemiddelde energie omzet dan jongere mensen en mannen. Voor professioneel en privé-omstandigheden van het leven, of het onderwerp is genetisch voorgeladen is snel, normaal of traag metabolisme, op welke hoogte hij woont en traint en hoe hij eet. Het dieet is daarom een van de vele factoren dat bepalend is voor het gewicht, maar niet de Enige.

Met andere woorden: Wie heeft een hoge BMR, kunt u “eten als een paard” zonder het verkrijgen van gewicht. Mensen met een laag basaal metabolisme te verhogen op een verminderde calorie-inname voor een leven, of hem – maar hoe?

De Consument Van Energie Spier

Ergometer.deFettverbrennung al de punten aan waar de reis in een sportieve activiteit te werk moet gaan, als de kilo ‘ s zijn: beweging is essentieel om het basaal metabolisme te verhogen, echter, moet sporten met de hoogste vetverbranding in de focus, het buiten van de endurance sport te versterken en spiermassa op te bouwen groepen. Dus fietsen is Fietsen of roeien op een roeimachine is bijzonder gunstig, om een paar kilo te verliezen.

De spieren in tegenstelling tot vetweefsel energie constant, dat is de reden waarom de spieropbouw heeft de neiging te leiden tot een verhoogde stofwisseling en energie omzet. Atletisch Uithoudingsvermogen, door het contrast, veroorzaakt een daling in de spieren. Dus, lange afstand lopers, mager lichaam, niet om te groeien zolang het gewicht, zo lang als de atleten regelmatig bijgeschoold en nog veel en dus veel vet te verbranden.

De nabrander fenomeen verwijst naar de rustfase na een power sport laden, waarin de spieren, maar zal verbranden meer energie.

De invloed van beweging wordt overschat?

Op lange termijn Afslanken werkt daarom alleen in combinatie met de bouw van de spier door middel van de kracht van sport. Omdat het de spieren die branden energie. Als Michael Tuttor, een sport-wetenschapper bij het Instituut voor sport geneeskunde stelt in een Neurenberg ziekenhuis, spieropbouw, alleen, maar, alleen een beetje bij het Verwijderen van het belang van de impact op de sport wordt vaak overschat. Verantwoordelijk voor het menselijk organisme, die is ontworpen om de efficiëntie, dat, zelfs wanneer het beweegt slechts een paar calorieën zal verbranden. Door een half uur te Joggen, bijvoorbeeld, zou alleen consumeren tussen de 250 en 350 calorieën, het wordt gemaakt met een zoete beloning onmiddellijk daarna.

Een effectieve manier om gewicht te verliezen was, maar Zwemmen door een combinatie van uitgebalanceerde, caloriearm dieet en regelmatige fysieke activiteit, met een Mix van endurance sporten (bijvoorbeeld Hardlopen) en krachttraining (bv., Fietsen, Bodybuilding) en dagelijkse beweging op een permanente basis.

Geef een reactie

Scroll To Top