Snelevacature Amsterdam

Zwelling: je benen blijven in de zomer van fit!

3 Mal am Tag die Schuhe ausziehen und Barfuß laufen entlastet die Venen
3 Keer per dag, de schoenen en blote voeten lopen verlicht de aders en voorkomt zwelling in de voorkant van Gezwollen enkels in de avond, tintelingen in de benen of zichtbare spataderen, vooral in de zomer, veel vrouwen hebben problemen met de aderen. De reden: Sterke warmte worden de bloedvaten, die belemmert de doorstroming van het bloed uit de benen naar het hart. Wij zullen u vertellen hoe u uw aderen pompen – en-dus-licht stap door middel van de zomer!

De klassieker: koud water

Een lange etappe douche met koud water helpt de bloedvaten. Vanwege de kou, de aderen contract, als gevolg, het bloed wordt vervoerd naar een betere richting van het hart. Tip: benen in de ochtend en in de avond met ijs-koud water wassen. De waterstraal eerste, van de enkel op de buitenkant van het rechterbeen tot de heup. Is er een kort verblijf, dan aan de binnenkant weer naar beneden. Op het linker been. Herhaal dat een paar keer, eindelijk in de zolen van de voeten en was het af.

Insider ‘ s Tip: Koffie Tuin

Masseer je benen met koffie gronden: Deze kosten-effectieve, voordelige Peeling verwijdert niet alleen de dode huidcellen, maar het in de koffie opgenomen cafeïne zorgt voor een goede doorbloeding. Tip: Breng de scrub na een warme douche, de poriën worden geopend, en de aderen beter van bloed voorzien.

Alle natuurlijke: op blote voeten lopen

Hoge hakken, maar sandalen met flexibele houten zolen, zijn een last voor de aderen. Geef uw voeten en benen zwellen op, je moet uit ten minste drie Keer per dag, de schoenen uit en lopen op blote voeten: of het nu thuis of op kantoor. Het is het beste om te gaan over de koude tegels. De koude stimuleert de bloedsomloop en stimuleert de bloedsomloop door het hele lichaam.

Belangrijk: voor het goed uitvoeren

Als je rolt de voeten bij het Uitvoeren van de hiel door de balen, doe je aderen iets Goed. Onder de zool van een zogenaamde veneuze bed ligt – dus de Rol fungeert als een stimulans om de doorstroming van het bloed. Om te voorkomen dat veneuze ziekten en ongemak verlichten door spataderen.

Versterkt de aderen: Gymnastiek

Iedereen die behoefte heeft om tijdens de dag, zitten voor lange of staan, moet tussen zo veel mogelijk. Fußgymnastik bevordert de bloedsomloop en ontlast op deze manier, zwelling. Tip: afwisselend op de toppen van je tenen en dan achter op de hiel. De stempel in mijn voet voor ten minste twee minuten herhalen (Zittend of Staand). Ook op het punt van toddling helpt.

Verlicht de benen: elevate

Profiteer van elke gelegenheid om je voeten omhoog. In dit geval, de “verpakt” stroomt het bloed terug naar het hart en het verlichten van de lasten op de schepen. Voor een paar minuten: liggend op de grond, de hielen met je benen recht op een muur of deur voor ondersteuning, en voelen de voeten en onderbenen zal altijd makkelijker.

Werkt van binnen uit: voeding

Het zogenoemde Mediterrane dieet met veel groenten en fruit is goed voor het figuur en ook voor de aderen. Omdat elke Extra pond weegt op de benen. Naast de onverzadigde vetzuren in vis, noten en plantaardige Oliën de slijtage van de bloedvaten te voorkomen. Tip: Als u de warmte van een minimum van twee liter water te drinken, dat bevordert de doorstroming van het bloed. En: per dag minstens een Sinaasappel eten (of een glas sap te drinken). De Vitamine C in sinaasappels versterkt het bindweefsel van de benen.

Ondersteunt: compressie

Zwemmen is de ideale ader van sport, als het water zorgt voor een natuurlijke compressie. Dit bevordert de doorstroming van het bloed. Als je spataders en je benen zijn vaak gezwollen, kousen Dragen van compressie (medische huis, op het recept) is aan te raden. Bovendien, je moet raadplegen van een ader specialisten (phlebologists). Tip: in de Tussentijd zijn er compressie kousen met een praktische ritssluiting!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Scroll To Top